10 روش بهبود ارائه خدمات به مشتری از طریق VOIP با افزایش رقابت آنلاین جهانی، شیوه ارائه خدمات به مشتری به یکی از موارد مهمی تبدیل شده است که باعث تمایز کسب و کار ها از هم می شود. ادامه مطلب
4 نکته برای برقراری ارتباط مناسب برقراری ارتباط فرآیند تبادل اطلاعات و ایده ها است.یک استراتژی ارتباطی مؤثر به حل مسئله کمک می کند، و همکاری و بهره وری را بهبود می بخشد. ادامه مطلب
قوانین فوروارد تماس سفارشی با VOIP فناوری میزبان VOIP مزایای بسیاری را برای شرکت ها فراهم آورده که از جمله آن ها می توان به کاهش هزینه ماهانه و تهیه یک سیستم تلفن انعطاف پذیر اشاره... ادامه مطلب
VOIP سیستمی برای اپراتور های تور در آینده ای نزدیک در صنعت گردشگری، عوامل زیادی وجود دارد که اپراتور های تور باید آن ها را در نظر بگیرند.از رزرو پرواز و اقامت در هتل گرفته تا مذاکره در مورد خرید... ادامه مطلب
کدک و انواع آن ما در این مقاله بیشتر درباره کدک هایی که کار صوتی انجام می دهند و در حوزه نرم افزار voip هستند صحبت می کنیم. در ادامه با ما همراه باشید... ادامه مطلب
مزیت های استفاده از IP PBX پیش از این در مقاله ای با عنوان PBX و IP PBX به چه معناست؟ به طور کامل به تعریف و کاربرد های این سیستم پرداختیم.حال قصد داریم شما را با مزیت های... ادامه مطلب