021 41961
  • کمپین در حال اجرا
  • درباره ما
    ویپ چیست درخواست نمایندگی مرکز دانلود ویپ کانال تلگرام
  • تغییر زبان
    English فارسی
  • حساب کاربری
    ورود
    • ثبت‌ نام
VOIPI
  • صفحه اصلی
  • محاسبه قیمت
  • بلاگ
  • ویپ در صنعت
  • آموزشگاه ویپ
  • تماس با ما
LOgo
ورود انصراف
 
  • ثبت نام
  • رمز عبور خود را فراموش کرده ام

مدیریت هوشمند تماس وُیپی رتبه یک نرم افزار ویپ

ویپ از تکنولوژی شبکه داخلی به جای شبکه های تلفنی سنتی برای برقراری تماس استفاده می کند ، به عبارت ساده تر ، ویپ یک سرویس تلفنی در بستر شبکه می باشد .
در کسب و کارهای خاص میتوان با مشاوره تیم وُیپی به منظور یادگیری راه کارهای مورد نظر و توضیح راجع به گزینه های در دسترس از وُیپ استفاده نمود .
ویپ همانند سیستم های تلفنی مرسوم ، از نقطه نظر کاربر کار می کند .می توان تماس ها را مستقیم از یک کامپیوتر با استفاده از میکروفن و هدست پاسخ داد و یا از یک تلفن مخصوص ویپ و یا حتی از یک تلفن سنتی که به یک آداپتور مخصوص متصل می باشد استفاده کرد.
با سیستم تلفنی ویپ ارتباط بین شعب و یا کارشناسانی که خارج از مجموعه فعال هستند ، بدون کوچکترین هزینه تماس امکان پذیر می باشد .
امروزه نیاز به سیستم های تلفنی مبتنی بر IP، به شدت افزایش یافته است و این سیستم ها به طور گسترده ای برای کسب و کارهایی که روزانه با حجم زیادی از تماس ها درگیر می باشند، محبوبیت یافته است.این سیستم وعده ی ارائه مزایای زیادی در رابطه با ذخیره کردن و کاهش هزینه ها در بردارد و در این میان قابلیت برقراری ارتباط راحت تر و موثر تری را ارائه می دهد.همچنین با ادغام آن با نرم افزارهای موجود در سازمان ها،هرگونه فرایند فروش قابل تصوری،آسان خواهد شد. نرم افزار ویپی با ارائه راهکار هوشمند تماس سعی در بهبود فرآیند فروش و سودمند تر شدن آن کرده است. امروزه تصور شرکت ها بدون سیستم ویپ و هوشمند ، امری سخت و غیر ممکن می باشد .بسیاری از کسب و کارها به این امر پی برده اند که با یکپارچه سازی سیستم های ویپی و سیستم های مشتری مدار از جمله نرم افزار crm به منظور ایجاد سرویس های منتخب مزایای زیادی را در بر خواهد داشت .
  • ارتباط سیستم تلفنی با سایر نرم افزارهای سازمانی از جمله Crm
  • یکپارچگی با نرم افزارهای مالی و بانکی
  • ایجاد وب سرویس های متعدد
بیشتر بدانید
ویپ بهتر است یا هزینه ؟

تفاوت سیستم تلفنی وُیپی با تلفن های سنتی سانترال

راهکارهای قابل ارائه به سازمان ها مطابق با کسب و کارشان

ارتباط با سایر دفاتر

تماس تلفنی رایگان از هر نقطه جغرافیایی

اطلاعات بیشتر

نرم افزار موبایلی

نرم افزار قابل نصب بر روی موبایل

اطلاعات بیشتر

مرکز تلفن

کال سنتر برای مدیریت تماس ها

اطلاعات بیشتر

استفاده از خطوط پر ظرفیت

یک خط ویژه با ظرفیت بیش از ۳۰ تماس

اطلاعات بیشتر

ضبط مکالمات نامحدود

قابلیت ضبط مکالمات بدون سخت افزار

اطلاعات بیشتر

گزارشات عملکردی

قابلیت گزارش کامل از عملکرد کارشناسان

اطلاعات بیشتر

جابجایی آسان

اتصال گوشی های تلفن به هر پورت شبکه

اطلاعات بیشتر

کاهش هزینه ها

مکالمات بین شعب به صورت داخلی

اطلاعات بیشتر

نصب و راه اندازی آسان

راه اندازی بر پایه وب و با استفاده از مرورگر

اطلاعات بیشتر

عدم نیاز به کابل کشی

استفاده از کابل شبکه به جای تلفن

اطلاعات بیشتر

توسعه پذیری

بالا بردن ظرفیت خطوط شهری

اطلاعات بیشتر

مدیریت هوشمند تماس چیست ؟
در هر زمان - در هر کجا

احتمالا شما هم مثل خیلی از مدیران عامل راه های زیادی را در مورد ارزیابی عملکرد امتحان کرده اید ،اما پاسخی به سوال : من قرار است چه چیزی را ارزیابی کنم ؟ ندارید .

اگر شما در حوزه فروش فعال باشید ، پاسخ به این سوال از نظر شما احتمالا به دلیل وجود شاخص های کَمی ، کار آسانی خواهد بود زیرا میزان فروش نشان دهنده عملکرد آن کارشناس خواهد بود ، اما آیا آن کارشناس از تمامی فرصت های خود به خوبی استفاده کرده است ؟
آیا پاسخگو تمامی تماس های ورودی بوده است ؟

یکی از مزایای برجسته وُیپی امکان بررسی وضعیت کاربران و گزارش لحظه ای از عملکرد آنان از هر نقطه جغرافیایی می باشد که استفاده از این امکان حتی بدون اینترنت نیز فراهم می باشد .

کال سنتر چیست ؟ Call Center
بدون مرز - بدون نقص

با توجه به اینکه سازمان ها روزانه با انبوهی از تماس های تلفنی مواجه هستند و مدیریت تماس ها ، بررسی تماس های بدون پاسخ و در دست داشتن محیطی هوشمند از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، امروزه کال سنترها یکی از پر اهمیت ترین راه های ارتباطی میان صاحبان کسب و کار و مشتریان آنان می باشد مرکز تماس یا همان کال سنتر به عملیاتی گفته می شود که یکسری اپراتور از قبل تعریف شده پاسخگوی تماس های ورودی هستند و این تماس های ورودی طی یک فرآیند تعریف شده به سمت اپراتور مورد نظر هدایت می شود.

سازمان ها و شرکت ها میتوانند به راحتی میزان استراحت اپراتورها را با سازوکار مشخص برنامه ریزی کنند و میزان قابل دسترس بودن کارمندان را با حجم تماس های گرفته شده هماهنگ سازند که میزان بهره وری و کارایی کارمندان و عدم خستگی آن ها را به همراه دارد.

ارائه راهکارهای هوشمند تماس

سرویس های وُیپی

با مرکز تماس ویپی میتوانید هر کدام از ماژول های زیر را به سیستم خود اضافه کنید

باشگاه مشتریان تلفنی وُیپی

مدیریت ارسال و دریافت فکس

مرکز تماس هوشمند با نامحدود agent

مدیریت قانون گذاری تماس

نظرسنجی تماس گیرندگان + گزارش

ارسال پیام کوتاه هنگام تماس

ثبت سفارش تلفنی + کد رهگیری

داشبورد نظارت لحظه ای تماس

نمایش نام تماس گیرنده هنگام تماس

ضبط مکالمات کلیه خطوط

ما صدای با کیفیت شماییم

برخی از مشتریان اخیر ما

زمانی که با وُیپی آشنا شدم سیستم تلفنی مجموعه به شدت مشکل داشت ولی وُیپی با نرم افزار فوق العاده بروزشون آرامش تلفنی را به شرکت برگرداندند

علی راد--شرکت رادپیوند

نظر به اجرای سیستم تلفنی وُیپی توسط شرکت وُیپی که افزایش بهره وری پرسنل و کاهش هزینه های شرکت را به همراه داشته است ، تقدیر و تشکر به عمل آورده و رضایت مندی خود را از آن مجموعه اعلام می دارم

شاهین پرستویی--آرمان پخش

دانلود کاتالوگ محصول

وُیپی ارائه دهنده مرکز تماس هوشمند تحت شبکه با سرویس های متعدد می باشد که می تواند نیازهای مجموعه شما را با امکانات بیشتر ، هزینه کمتر و راه اندازی آسانتر نسبت به سیستم های تلفنی سنتی از جمله سانترال بدون نیاز به اینترنت برآورده سازد .این سیستم قابلیت های زیادی را برای مجموعه هایی که به دنبال مرکز تماس پیشرفته می باشند فراهم آورده است .
  • دانلود اینفوگرافی
  • دانلود معرفی محصول
مدیریت هوشمند تماس ویپی

آدرس : تهران - یوسف آباد خیابان هجدهم ساختمان هاتک

:انتخاب شده ها

تماس با ما

  • یوسف آباد خیابان هجدهم ساختمان هاتک
  • 021-41961, 021-41307000
  • info[at]voipi.ir

آخرین مطالب

درباره شرکت

ویپی عضو گروه شرکت های هاتک یکی از پیشروترین شرکت های فعال در حوزه سیستم های تلفنی تحت شبکه و ارائه راه کارهای مراکز هوشمند تماس ویپ می باشد.ویپی با ارائه راه کارهای خاص مبتنی بر کسب و کار مخاطبان همواره سعی در طراحی سیستمی هوشمند در راستای اهداف مشتریان نموده است

© تولید و طراحی شده توسط VOIPI

  • : تایید شده از
دی ان ان