VOIPI

یکپارچه سازی سیستم تلفنی ویپ 

چگونه یک مرکز تماس هوشمند میتواند وفاداری مشتری را تضمین کند ؟

یکپارچه سازی سیستم تلفنی ویپ با سایر نرم افزارهای سازمان

چگونه ادغام سیستم ویپ با نرم افزارهای موجود در سازمان برای کسب و کار مفید خواهد بود؟
این امر روشن است که ویپ به عنوان دستیاری قوی در کسب و کارها به استحکام بخشیدن به ارتباط با مشتریان کمک می کند.به وسیله ویپ ارتباطات ساده تر می شوند. یکی از بهترین رازهای نهفته ی سیستم تلفنی ویپ که اکثر شرکت ها از آن بی خبر هستند، ارتباط گرفتن با مشتریان از طریق یکپارچه سازی این سرویس با نرم افزارهای مشتری مدار،مالی،اتوماسیون اداری و تمامی نرم افزارهای موجود در سازمان می باشد که دقیقا رابطه مستقیم با کسب و کار آنها دارد.

افزایش رضایت مندی مشتری با افزایش سودمندی و بهره ور

یکپارچه سازی ویپ و نرم افزارهای سازمانی، به این معناست که کارمندان و مشتریان یک کسب وکار نیازی به گذراندم زمان اضافی در زمینه ورود دستی اطلاعات برای هر مشتری تلفنی را ندارند.بسیاری از crm ها از ویژگی click to dial (کلیک برای شماره گیری) استقبال می کنند.این امر به این معناست که کارشناسان، زمان کمتری را صرف شماره گیری کرده و در عوض زمان بیشتری را برای برقراری تماس و مکالمه دارند.این یکی از بزرگترین بازگشت سرمایه در کسب و کار می باشد زیرا میزان رضایت مشتری بالاتری با زیاد کردن بهره وری تولید می گردد.
بدست آوردن داده های با اهمیت به منظور تاثیرگذاری بیشتر حین صحبت با مشتریان
با یکپارچه سازی ویپ و crm، کارمندان دسترسی سریع و آماده به همه جزئیات ضبط شده از تماس ها خواهد داشت.با استفاده از crm، تمام اطلاعات ضروری در تماس های آینده موجود خواهد بود، یعنی کارشناسان به طور موثرتر با مشتریان ارتباط برقرار خواهند کرد.

تبدیل مشتریان عادی خود را به مشتریان وفادار(وفاداری مشتری)

داده های واقعی و آنی می توانند به تقویت کردن افراد کمک کنند تا مشتریان را به مشتریان وفادر تبدیل نمایند.به کمک ایجاد یک رابطه قوی تنها با استفاده از مکالمات، مشتریان احساس مسئولیت بیشتری در قبال برگشت به سمت شما را دارند.وفاداری مشتری به عنوان نماینده ی یک کسب و کار، از آن حمایت خواهد کرد.هرکسی در امر فروش می داند که هیچگونه تبلیغاتی وجود ندارد که قلب کسب و کار را به تپش در آورد جز آن چیزی که از رجوع چندین باره ی مشتریان به دست می آید.

 

دی ان ان