VOIPI

تلفن گویا چه کمکی در روند پاسخگویی تماس های جاری در سازمان ها می کند ؟

تلفن گویا و مزایای ویپ در کسب و کارهای بزرگ

تلفن گویا ویپ چیست؟

تلفن گویا بزرگترین مزیت برای کسب و کار ویپ و مقیاس پذیری آن است.این بدان معناست که،سرویس از قابلیت برطرف کردن نیاز های کسب و کارهای بزرگ و کوچک برخوردار می باشد.رقابت حریصانه ای میان ارائه دهندگان تلفن گویا ویپ برقرار است.شرکت های بزرگ می توانند در معاملات با شرکت های رده بالا با سوابق قابل اطمینان، مذاکرات موفق آمیزی داشته باشند.گزارشات به دست آمده از شرکت های بزرگ، بیانگر کاهش و صرفه جویی 60 درصده در هزینه هایشان می باشد.زمان آن رسیده است تا همه افراد، سیستم تلفنی خود را به سیستم ویپ ارتقا دهند.در ادامه برترین دلایل استفاده از ویپ در کسب وکارهای بزرگ بیان شده است که پاسخگوی نیازها می باشد.

تفاوت هایتماس های ورودی و خروجی بین المللی ارزان و دقایق مکالمه رایگان

تماس های داخلی رایگان هستند و به راحتی برقرار می گردند

شبکه های تلفن همراه، دارای تماس های رایگان میان مشترکین سرویس خود می باشند.ارائه دهندگان سرویس ویپ ویژه کسب و کار، با همین روش پیش می روند، با این تفاوت که سرویس های ویپ ویژه کسب و کار، از ویژگی هایی ساخته شده اند که صرفا برای آن کسب و کار طراحی شده است.ساده ترین مثال قابل ذکر،مثال داخلی ها می باشند.در یک کسب و کار بزرگ، معمولا ممکن است یک تبادل انشعاب خصوصی یا PBX به منظور متصل کردن تلفن های مختلف درون یک ساختمان به یکدیگر و برقراری تماس های رایگان درون شبکه ای،وجود داشته باشد.یک IP-PBX نه تنها یک ساختمان، بلکه کل شرکت را به هم متصل می کند.می توان داخلی هایی با 3 رقم شماره و یا تعداد ارقام بالاتر داشت، بنابراین برقراری تماس با یک همکار که به اندازه نیمی از جهان با شما فاصله دارد، به راحتی فشردن 3 دکمه می باشد.زمانی که کسب و کاری به حدی بزرگ است که دارای کارمندانی در سراسر دنیا می باشد، داشتن شبکه داخلی مخصوص به آن سازمان و برقراری تماس های رایگان، می تواند منجر به کاهش ده ها و یا حتی صدها و هزاران دلار در هزینه در مقایسه با سیستم های قدیمی PBX باشد. نگاهی اجمالی به کسب و کارها نشان می دهد که در نزدیک به نیمی از سازمان ها، همکاران در اولین تماس تلفنی که برقرار می نمایند نمی توانند موفق به یافتن یکدیگر و صحبت با هم بشوند.سیستم تلفنی ویپی با دارا بودن قابلیت های فراوان که اجازه می دهد تا شما از حضور یا عدم حضور همکاران خود پای تلفن مطلع گردید و با کلیک برروی یک آیکون با آنها تماس بگیرید و با استفاده از تلفن رو میزی خود با آنها صحبت نمایید.اگر آنها اشغال باشند،نرم افزار به شما اجازه می دهد تا بر روی پست صوتی آنها بدون قطع تماس تلفنی آنها، پیغام گذاشته و همچنین امکان گذاشتن پست الکترونیک و IM را به شما می دهد.با استفاده از این قابلیت ها، بهره وری بیشتر،اتلاف زمانی کمتر و سود بیشتر حاصل خواهد شد.:

نرم افزار های اقدامی یکسان ولی با قیمت کمتر به دست آورید

  • صف های تماس
  • تلفن گویا
  • پارکینگ تماس
  • تماس کنفرانسی
  • تماس به کمک فهرست نام ها
  • تماس های حلقه ای گروهی
  • پخش موزیک حین نگه داشتن تماس
  • رونوشت پست صوتی

تکنولوژی جدید = کیفیت صدای بهتر

صدا در بستر پروتکل اینترنت،یک نواوری ادامه دار و تکنولوژی در حال بهبود می باشد.یک جنبه ای که بخاطر آن ویپ همچنان در حال توسعه می باشد،کیفیت صدا است.مشتریان ویپ، ممکن است از هر قشر و جامعه و ملیتی باشند.گاهی زبان اول آنها انگلیسی است و گاهی نیست.نمایندگان در مراکز تماس ها معمولا می توانند اهل هر جایی از دنیا مخصوصا هند و فیلیپین باشند. زمانی که مشتری و نمایندگان خدمات دهی به مشتریان دچار سوتفاهم شده و صحبت یکدیگر را درک نکنند، ممکن است خیلی از چیزا ها به اشتباه پیش برود.کاملا ممکن است که هر دو طرف تا حدی قادر به درک صحبت های یکدیگر بشوند.در این شرایط باید آن دو نفر از یکدیگر بخواهند تا صحبت خود را تکرار نماید.پهنای باند صوتی که اغلب صدای HD نیز نامیده می شود،محدوده فرکانس را گسترش داده و نرخ نمونه از صوت تلفن را دو برابر می کند که با این کار تمایز بین سیلاب ها در محدوده بالاتر آسان می گردد.کیفیت بهتر صدا،مذاکرات ساده تر و ارتباطات B2B بهتری را به ارمغان می آورد و همچنین نویز پس زمینه ممکن در تماس ها را به شکل بهتری فیلتر می نماید.

حضور بین المللی

ابزارهای جدید برای کمک به مدیریت زمان

زمان و توجه شما و کارکنان شما، با ارزش است. با استفاده از ویپ، شما تعداد زیادی از ابزارهایی را برای کمک به مدیریت زمان، در دست دارید.به عنوان مثال،برنامه های مرکز تماس، به شما جزئیات اینکه چه مدت زمان تماس گیرنده برای صحبت در انتظار مانده است،مکالمات کارکنان چه مدت زمانی طول کشیده است و حتی مدت زمان ناهاری و استراحت کارمندان چگونه بوده است را ارائه می دهد.نکنه جالب اینکه نرم افزار به تماس گیرنده ها اجازه می دهد تا از صف پرش کرده و مستقیم به عوامل موجود متصل گردند. به عنوان مثالی دیگر،تماس را می توان به مسیرهای پیچیده ای ارسال نمود.همه چیز، از تمام لحظات روزانه تا تماس های فردی را می توان دسته بندی کرد.تماس ها را می توان به هر تعداد از دستیاران و یا هر کدم از داخلی ها و حتی به دفتر کار یا تلفن همراه کارمندان، مسیردهی کرد.همچنین می توان تلفن شخصی، برای دریافت بسیاری از تماس های مهم، راه اندازی کرد.دیگر نیازی به این نیست که شماره جدیدی را به افراد خاص و مهم بدهید، شما می توانید تلفن خود را برنامه ریزی کنید تا به محض تشخیص شماره ای خاص، تماس را به مقصد درست هدایت نماید.

ویپ،همه جا با شما

ارائه ارتباطات یکپارچه تلفن گویا

ارتباطات و همکاری متحد که گاهی اوقات به نام UC یا UCC نیز بیان می شود، به سرعت تبدیل به یک شعار در دنیای کسب و کار می گردد.ترکیب فن آوری های گسسته و پلت فرم هایی مثل اسکایپ، ایمیل، تلفن و فکس در قالب یک برنامه، خیلی آسان تر از قبل شده است.می توان فیسبوک، یاهو و لیست AOL را به یک چت یکپارچه تبدیل کرد و همچنین می توانید با یک کلیک با فردی که ایمیلی برای شما ارسال کرده است، تماس برقرار کنید.با استفاده از ویپی، شما و کارمندان شما،تمام ابزار هایی که نیاز دارید تا از هفته پرمشغله کاری خود خارج شوید،در اختیارتان قرار می گیرد. نلفن گویا ویپی آینده ی ارتباطات از راه دور است.بازار ویپ همه ساله با فراز و نشیب هایی در حال رشد است، زیرا ویپی به کسب و کارهای کوچک و بزرگ کمک می کند تا با کاهش هزینه ها، به تولید پول بیشتر کمک کند.