VOIPI

نرم افزار crm | جذب مشتریان بیشتر 

یکپارچه سازی ویپ و نرم افزار crm چگونه به بهبود روند فروش و پشتیبانی در سازمان ها می تواند کمک کند؟ 

یکپارچه سازی ویپ و نرم افزار crm

امروزه نیاز به سیستم های تلفنی مبتنی بر IP، به شدت افزایش یافته است و این سیستم ها به طور گسترده ای برای کسب و کارهایی که روزانه با حجم زیادی از تماس ها درگیر می باشند، محبوبیت یافته است.این سیستم وعده ی ارائه مزایای زیادی در رابطه با ذخیره کردن و کاهش هزینه ها در بردارد و در این میان قابلیت برقراری ارتباط راحت تر و موثر تری را ارائه می دهد.همچنین با ادغام آن با نرم افزار CRM در سازمان ها،هرگونه فرایند فروش قابل تصوری،آسان خواهد شد.

با ذکر چند نمونه مثال از چگونگی کارکرد ویپ و crm و طرز کار عجیب آن برای هر فرایند فروشی،صحبت شده است.

امروزه تصور شرکت های بزرگ، بدون سیستم های ویپ و crm ،امری سخت و غیرممکن می باشد.بسیاری از کسب و کارها به این امر پی برده اند که با یکپارچه سازی سیستم های ویپ و سیستم های مشتری مدار به منظور ایجاد سرویس های منتخب، ارزش افزوده کسب و کاری بالا و مزایای زیادی را در بر خواهد داشت.اگر این دو به تنهایی استفاده شوند،کاربر مجبور خواهد بود تا بین دو سیستم مختلف گردش کند.

از ویپ برای برقراری تماس ها با مشتریان و از crm برای مشاهده تمام جزئیات و اطلاعات مشتری به طور جداگانه استفاده کند.اما با ادغام این دو سیستم، تمام پردازش ها تسهیل شده و کاربر و یا نماینده نیازی به این ندارند که توجه خودشان را میان دو سیستم مجزا تقسیم کنند.

عمل ادغام ویپ و crm،منجر به برقراری چرخه کاری های ساده تر خواهد شد.آنگاه هر فردی در سازمان، می تواند تماس ها را از یک کامپیوتر، در حالی که تمام اطلاعات و داده های مربوط به مشتری در حال نمایش می باشد،برقرار کند.

این امر همچنین اطمینان می دهد که تمام تماس ها به طور حتم در گزارشات ثبت شده و در تحلیل داده ای بهتر و پردازش خطاها، سودمند خواهد بود.

مزایای یکپارچه سازی ویپ و نرم افزار crm

زمانی که دو سیستم نرم افزاری به طور جداگانه ای استفاده می شوند، مزایای کسب و کاری خوبی را در بر دارند.اما زمانیکه این دو سیستم با هم ادغام می گردند،به یک سیستم خیلی سودمند کسب و کاری تبدیل می شوند که آسانی در تمام پردازش های فروش و یا هرگونه جنبه های دیگر کسب و کاری را با خود به همراه دارند که مزایای دو برابری را ارائه می دهد.در ادامه به تعدادی از مزایای بزرگ ادغام ویپ و crm اشاره شده است.

1.جمع آوری داده های موثر:

با ادغام این دو سیستم ، هر جز از ابتدا تا انتها، در یک مکان متمرکز، ضبط می گردد.این امر کمک می کند تا تحلیل داده ای به طرز بهتری انجام شده و کسب و کارها با پردازش داده ای دقیق و آنی همراه شوند و نهایتا تعامل با مشتریان بهبود یافته و سیستم سرویس دهی به مشتریان  به طور قدرتمندی به کار خود ادامه دهد.

2.هزینه های پردازشی کمتر:

ادغام دو سیستم حیاتی مذکور به منظور کارکرد در قالب یک سیستم،به کاهش هزینه های عملیاتی کسب و کارها و در این میان، بهبود ارتباط مشتریان با سازمان،کمک خواهد کرد.

3.اشتغال مشتریان:

ادغام سیستم های ویپ و crm، به کسب و کارها این امکان را می دهد تا یک تجربه بدون عذاب و خسته کننده و ساده تر را برای مشتریان به ارمغان بیاورد.بدون نیاز به انتظار کشیدن مشتریان برای سوئیچ کردن کاربر مربوطه بین سیستم ها به منظور یافتن اطلاعات،تماس ها به اتمام خواهد رسید.یکپارچگی این سیستم ها باعث می شود تا داده ها از هر دو سیستم ها، به محض برقراری تماس،جمع آوری شده و به کاربر پاسخ دهنده ی تماس، ارائه شود.این امر همان چگونگی کمک کردن ادغام سیستم ها به ارتباط بهتر مشتری در تماس با سازمان می باشد و همچنین تاثیر قابل مشاهده ای را بر روی نرخ فروش نیز خواهد داشت.

4.ارتباطات بهبود یافته با مشتریان:

آسانی و سادگی در ارتباط مشتریان با سیستم، به کسب و کارها این امکان را می دهد تا روابط بهتر و قوی تری را با مشتریان خود بسازند و به تبدیل شدن یک مشتری عادی به مشتری وفادار کمک کند.به علاوه این امر کمک می کند تا مشتریان موجود،تصویر بهتری از کسب و کار را در ذهن خود داشته و از سرویس ارائه شده به آنها احساس رضایت و خشنودی بکنند.مشتریان راضی و خشنود،با معرفی کسب و کار شما به دیگر مشتریان پنهان که احتمال مشتری شدنشان وجود دارد، روند جذب مشتری سازمان را نیز افزایش می دهند.

در دنیای رقابتی امروزه، استفاده ساده از سیستم های ویپ و نرم افزار crm، از جوهره کافی برای کمک به برقرار ماندن کسب و کار برخوردار نمی باشند.اکنون زمان ارائه سرویس های چابک و موثر است که نظر مشتریان را جلب کند.ادغام سیستم های ویپ و crm باهم، یک روش خوب به منظور حصول اطمینان از ارائه چرخه کاری ساده و روان و در نتیجه به دست آوردن تجربه و ارتباط بهتر با مشتریان با سیستم می باشد.همچنین یکپارچگی این سیستم های حیاتی در کسب و کار اطمینان می دهد که کسب وکار شما حداکثر مزایای ممکنه را بدست آورده و با کمک همین امر، ارزش کسب و کار بالا خواهد رفت.

4.استفاده از قابلیت ها و ماژول های ویپی:

با استفاده از ویژگی های ویپی می توان تماس نزدیکتری را با مشتریان داشت و آن ها را به باشگاه مشتریان خود که شامل امکانات تلفنی بسیاری می باشد ،دعوت کرد.

یکی از امکانات ویژه ویپی ماژول پشتیبان سلام ، که در راستای رضایت مندی مشتریان تهیه شده است می باشد .این ماژول امکان دسترسی مشتریان به واحد پشتیبانی در محیطی کاملا هوشمند به صورت شبانه روز را فراهم می کند.از امکانات قابل ارائه در این ماژول می توان به :
وب سرویس تمدید قرارداد
وب سرویس سولات متداول
وب سرویس مانده حساب
وب سرویس اعزام کارشناس
وب سرویس رضایت مندی مشتریان و … اشاره کرد.

ویپی با ارائه سیستمی با پلتفرم باز توانسته با تمامی نرم افزار های اتوماسیون اداری،نرم افزارهای crm و کلیه نرم افزارهای مالی ،اداری ،انبارداری ارتباطی مستقیم و یکپارچه داشته باشد.

دی ان ان