VOIPI

خدمات میزبانی تلفن اینترنتی چه کمکی به سازمان ها می کند؟

سرویس ابری مراکز تماس

مرکز تماس ویپ ابری چیست؟

یکی از راهکارهای ارائه ویپ استفاده از سرویس بر پایه cloud می باشد.تجهیزات و مدیریت سرویس از طریق یک ارائه دهنده سرویس ویپ میزبانی می شود.این راهکار توسط تعداد زیادی از کسب و کارهای کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.با انتخاب این گزینه، اساسا سرویس های صوتی همانند یک تلفن سنتی،برون سپاری می شوند.زمان اضافه به منظور نگهداری از سیستم برای کاربران این نوع از سرویس مورد نیاز نمی باشد.این گزینه به طور معمول از گزینه های دیگر گران تر، ولی نسبت به سرویس تلفنی سنتی، ارزان تر می باشد.با سرمایه گذاری بیشتر کاربران در این مسیر، تماس هایی با کیفیت بالا، سرویسی پایدار(به عنوان مثال در حین خاموشی کامپیوتر و یا اجرا نشدن نرم افزار ویپ، سرویس ویپ از کار نمی افتد)و احساس استفاده از یک تلفن سنتی، ارائه خواهد شد. در صورت انتخاب این گزینه چند چیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شود:

  • راهکارهایی برای مقرر کردن تماس های اضطراری
  • درجه پشتیبانی فنی و سطح کاری ارائه دهنده این سرویس
  • جلوگیری از برنامه های بلند مدت یا برنامه هایی بدون تاریخ پایان
  • وجود توضیحات روشن در رابطه با ویژگی ها و هزینه های سرویس
  • بررسی ارضا شدن نیاز های کسب و کار به کمک ویژگی های پیشنهادی
  • واضح بودن میزان شارژ،هزینه ها و گزینه های پرداختی در سرویس های ابری
  • بررسی اینکه آیا ارائه دهنده سرویس از پروتکل ها و محیط های سورس باز، به منظور توسعه استفاده می کند یا خیر، این امر امکان توسعه و افزایش ویژگی های سرویس را در گذر زمان به کاربر ارائه می دهد.

بررسی سرویس های ابری با پیاده سازی ویپ به صورت Hosted در محل مشتری

خدمت کیفیت سرویس قیمت نگهداری از این سیستم توسط خود کاربر
ویپ به صورت میزبانی شده بالا گران تر کم
ویپ به صورت hosted مبتنی بر نصب کاربر،موقعیت مکانی و دستگاه های استفاده شده ارزان تر توسط مدیر ویپ در مجموعه یا شرکت ارائه دهنده خدمات ویپ